( Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi )

Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanan, 27.11.2014 tarih ve 29188 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren "Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği" hükümleri gereğince internet üzerinden gerçekleştirilen mesafeli satışlar için hazırlanan Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi aşağıda yer almaktadır.

 

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

SATICININ

Ünvanı

Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Adresi

Şafak Mahallesi 854. Cadde No: 8/A Gölbaşı / ANKARA

Telefon

0312 485 60 00

Telefon

0312 446 96 66

E-Posta

[email protected]

SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLER

ve

SATIŞ FİYATLARI

 

 

 

{URUNKALEMLERI}

 

 

 

 

ÖDEME,

TESLİM

ve

İFAYA İLİŞKİN

BİLGİLER

Tüketiciler satın almış oldukları ürün bedelini havale yoluyla, kredi kartıyla veya kapıda nakit ödeme seçeneklerinden biri aracılığıyla ödeyebilirler. (ayrıntılı bilgi için Mesafeli Satış Sözleşmesinin 3.1. maddesine bakınız.)

Teslimat, anlaşmalı kargo şirketlerinden biri aracılığı ile Alıcının sipariş formunda belirttiği adrese elden teslim edilecektir. Siparişin faturası Alıcının sipariş formunda belirttiği adresine kesilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya geri iade edilmesinden dolayı giderler ALICI'ya aittir.

CAYMA HAKKINA İLİŞKİN BİLGİLER

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren on dört gün içinde malı reddederek cayma hakkına sahiptir. Tüketicinin cayma bildiriminin SATICI'ya yazılı olarak veya sürekli veri taşıcısıyla ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır. (ayrıntılı bilgi için Mesafeli Satış Sözleşmesinin 5. maddesine bakınız.)

GEÇERLİLİK SÜRESİ

İşbu formda yer alan ürüne ilişkin olarak ALICI'ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler ürün bilgilerine ilişkin değişikliklerin yapılması ve yayınlanmasına kadar geçerli olup, bugünden sonra SATICI tarafından işbu formda verilen bilgi ve vaatlerle bağlı kalınmadığı ihtar olunur. İşbu Sözleşme ayrıca bahse konu ürünlerin üretimlerinin durdurulması, üretici firmanın faaliyetlerini sonlandırması veya SATICI'nın faaliyetlerini durduracağını ilan edene kadar geçerlidir.

SÖZLEŞME SÜRESİ

İşbu formda yer alan ürünün ALICI'ya teslim edilmesini takiben Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümlerindeki süreler başlayacak ve sona erecektir.

ŞİKÂYET

Ve

İTİRAZLAR

ALICI talep ve şikâyetlerini yukarıda bilgileri yer alan SATICI'nın iletişim bilgilerine iletebilir.

ALICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını ayrıca Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ALICI'nın mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilir.

 

İşbu Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen bilgiler kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.

İşbu Ön Bilgilendirme Formu elektronik ortamda ALICI tarafından okunarak kabul edildikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.

 

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1. TARAFLAR

1.1. SATICI

Unvanı: Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Adresi: Şafak Mahallesi 854. Cadde No: 8/A 06830 Gölbaşı / ANKARA / TÜRKİYE

Telefon: +90 (312) 446 96 66

GSM: +90 (532) 267 57 98

E-Posta: [email protected]

MADDE 2. KONU

İşbu Sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.avlon.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6052 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME ve İADEYE İLİŞKİN HÜKÜMLER

OTOMATİK Sipariş ve Bedel Yansıyacak.

3.1. Ödeme Şekli

3.1.1. Kapıda Nakit Ödeme: Kapıda nakit ödeme seçeneğini tercih ettiğinizde, ürünlerimiz kargo marifetiyle tarafınıza ulaştırılacak olup, ürün bedelini kapıda kargo görevlisine ödeyebilirsiniz.

3.1.2. Kredi Kartı ile Ödeme: Kredi kartı ile ödemede bulunabilmek için kredi kartı bilgilerini tam ve eksiksiz olarak ilgili kısımlardaki bölüme doldurmanız gerekmektedir. Kredi kartınızla tek çekimde ödemede bulunabileceğiniz gibi, farklı taksit seçeneklerine bölünmek suretiyle de ödemede bulunabilirsiniz. Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir.

3.1.3. Havale ile Ödeme: Havale ile ödemede bulunmak isterseniz, şirketimizin Akbank Nenehatun 283 şube kodu 17848 hesap numarası ve IBAN numarası TR300004600283888000017848 olan hesabına havale yapabilirsiniz.

3.2. Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

3.3. İade Prosedürü

3.3.1. Kredi Kartına İade Prosedürü: ALICI'nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Tüketici Sorunları Hakem Heyeti kararları ile tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile tek çekim veya taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:

Müşterimiz ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır. (Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi) bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların müşterimizin kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. Müşterinin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 iade yansıyacak ve müşteri iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

ALICI, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

3.3.2. Kapıda Ödeme ile Havale Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü: Kapıdan ödeme ile havale ödeme seçeneklerinde iade tüketiciden banka hesap bilgileri istenerek, tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale şeklinde yapılacaktır.

3.4. Teslimat Şekli ve Adresi

Teslimat, anlaşmalı kargo şirketlerinden biri aracılığı ile ALICI'nın sipariş formunda belirttiği adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya geri iade edilmesinden dolayı giderler ALICI'ya aittir. Kargo bedeli ürün bedeline dahil değildir. Kargo bedeli sipariş tutarına eklenmekte ve tüketici tarafından ödenmektedir. Kargo bedeline ilişkin olarak yapılan kampanyalar şirketimiz inisiyatifindedir ve bu durumlarda yukarıda belirtilen fiyatlar geçerli değildir.

MADDE 4. GENEL HÜKÜMLER

4.1. ALICI, www.avlon.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürün olan ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

4.2. Sözleşme konusu ürün, yasal on dört günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

4.3. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

4.4. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

4.5. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nin tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.6. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün üç gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur.

MADDE 5. CAYMA HAKKI

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren on dört gün içinde malı reddederek cayma hakkına sahiptir. SATICI veya Sağlayıcının Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin on ikinci maddesinde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemesi halinde cayma hakkı süresi on dört gündür. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirmesi yeterlidir.

Tüketicinin cayma bildiriminin SATICI'ya yazılı olarak veya sürekli veri taşıcısıyla ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir.

Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin SATICI veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz.

385 Sayılı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. Ancak, KKTC ve yurtdışı gönderilerinde müşterilerimiz siparişlerinde KDV ödemediği için, gümrükte almış olduğu ürünlerin vergilerini ödemekle yükümlüdür. Gümrükten her ne şekilde olursa olsun teslim alınmayan ürünler için müşterilerin cayma hakkı bulunmamaktadır.

Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça tüketici, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz.

a) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmeleri,

b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallara ilişkin sözleşmeler,

c) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler,

ç) Tüketici tarafından ambalajının açılmış olmaması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,

d) Gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler,

e) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler,

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

g) Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için bir haftalık geri iade süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.

İade edilebilmesi için Satın alınan ürüne herhangi bir zarar gelmemesi ve ürünün tekrar satılabilecek durumda olması gerekmektedir.

Müşteri tarafından Cayma hakkının kullanılması durumunda ürün ve ürünün paketinin kontrolü (Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi) tarafından yapılacaktır uygun olup olmadığı satıcı tarafından karara bağlanacaktır. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır. ALICI talep ve şikâyetlerini SATICI'ya yazılı olarak veya sürekli veri taşıcısıyla bildirebilir. (ayrıntılı bilgi için Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine bakınız.) 

MADDE 6. TEMERRÜT HÜKÜMLERİ

Tarafların işbu sözleşmeden kaynaklanan edimlerini yerine getirmemesi durumunda Borçlar Kanunu'nun 106-108. maddesinde yer alan Borçlunun Temerrüdü hükümleri uygulanacaktır. Temerrüt durumlarında, herhangi bir tarafın edimlerini süresi içinde haklı bir sebebi olmaksızın yerine getirmemesi durumunda diğer taraf söz konusu edimin yerine getirilmesi için edimini yerine getirmeyen tarafa yedi günlük süre verecektir. Bu süre zarfında da yerine getirilmemesi durumunda edimini yerine getirmeyen taraf mütemerrit olarak addolunacak ve alacaklı edimin ifasını talep etmek suretiyle malın teslimini ve/veya sözleşmenin feshini ve bedelin iadesini talep etme hakkına sahip olacaktır.

SATICI'nın işbu yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri, ulaşımın kesilmesi, yangın, deprem, salgın hastalıklar, sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içerisinde teslim edemez ise, bu tip durumlarda ALICI, SATICI'nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumunun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar on dört gün içerisinde kendisine ödenir. (kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişlerde ise kredi kartına iade için yukarıdaki prosedür ALICI tarafından kabul edilir.)

MADDE 7. YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

( Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi )

Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanan, 27.11.2014 tarih ve 29188 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren "Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği" hükümleri gereğince internet üzerinden gerçekleştirilen mesafeli satışlar için hazırlanan Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi aşağıda yer almaktadır.

 

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

SATICININ

Ünvanı

Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Adresi

Şafak Mahallesi 854. Cadde No: 8/A Gölbaşı / ANKARA

Telefon

0312 485 60 00

Telefon

0312 446 96 66

E-Posta

[email protected]

SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLER

ve

SATIŞ FİYATLARI

 

 

 

{URUNKALEMLERI}

 

 

 

 

ÖDEME,

TESLİM

ve

İFAYA İLİŞKİN

BİLGİLER

Tüketiciler satın almış oldukları ürün bedelini havale yoluyla, kredi kartıyla veya kapıda nakit ödeme seçeneklerinden biri aracılığıyla ödeyebilirler. (ayrıntılı bilgi için Mesafeli Satış Sözleşmesinin 3.1. maddesine bakınız.)

Teslimat, anlaşmalı kargo şirketlerinden biri aracılığı ile Alıcının sipariş formunda belirttiği adrese elden teslim edilecektir. Siparişin faturası Alıcının sipariş formunda belirttiği adresine kesilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya geri iade edilmesinden dolayı giderler ALICI'ya aittir.

CAYMA HAKKINA İLİŞKİN BİLGİLER

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren on dört gün içinde malı reddederek cayma hakkına sahiptir. Tüketicinin cayma bildiriminin SATICI'ya yazılı olarak veya sürekli veri taşıcısıyla ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır. (ayrıntılı bilgi için Mesafeli Satış Sözleşmesinin 5. maddesine bakınız.)

GEÇERLİLİK SÜRESİ

İşbu formda yer alan ürüne ilişkin olarak ALICI'ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler ürün bilgilerine ilişkin değişikliklerin yapılması ve yayınlanmasına kadar geçerli olup, bugünden sonra SATICI tarafından işbu formda verilen bilgi ve vaatlerle bağlı kalınmadığı ihtar olunur. İşbu Sözleşme ayrıca bahse konu ürünlerin üretimlerinin durdurulması, üretici firmanın faaliyetlerini sonlandırması veya SATICI'nın faaliyetlerini durduracağını ilan edene kadar geçerlidir.

SÖZLEŞME SÜRESİ

İşbu formda yer alan ürünün ALICI'ya teslim edilmesini takiben Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümlerindeki süreler başlayacak ve sona erecektir.

ŞİKÂYET

Ve

İTİRAZLAR

ALICI talep ve şikâyetlerini yukarıda bilgileri yer alan SATICI'nın iletişim bilgilerine iletebilir.

ALICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını ayrıca Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ALICI'nın mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilir.

 

İşbu Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen bilgiler kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.

İşbu Ön Bilgilendirme Formu elektronik ortamda ALICI tarafından okunarak kabul edildikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.

 

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1. TARAFLAR

1.1. SATICI

Unvanı: Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Adresi: Şafak Mahallesi 854. Cadde No: 8/A 06830 Gölbaşı / ANKARA / TÜRKİYE

Telefon: +90 (312) 446 96 66

GSM: +90 (532) 267 57 98

E-Posta: [email protected]

MADDE 2. KONU

İşbu Sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.avlon.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6052 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME ve İADEYE İLİŞKİN HÜKÜMLER

OTOMATİK Sipariş ve Bedel Yansıyacak.

3.1. Ödeme Şekli

3.1.1. Kapıda Nakit Ödeme: Kapıda nakit ödeme seçeneğini tercih ettiğinizde, ürünlerimiz kargo marifetiyle tarafınıza ulaştırılacak olup, ürün bedelini kapıda kargo görevlisine ödeyebilirsiniz.

3.1.2. Kredi Kartı ile Ödeme: Kredi kartı ile ödemede bulunabilmek için kredi kartı bilgilerini tam ve eksiksiz olarak ilgili kısımlardaki bölüme doldurmanız gerekmektedir. Kredi kartınızla tek çekimde ödemede bulunabileceğiniz gibi, farklı taksit seçeneklerine bölünmek suretiyle de ödemede bulunabilirsiniz. Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir.

3.1.3. Havale ile Ödeme: Havale ile ödemede bulunmak isterseniz, şirketimizin Akbank Nenehatun 283 şube kodu 17848 hesap numarası ve IBAN numarası TR300004600283888000017848 olan hesabına havale yapabilirsiniz.

3.2. Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

3.3. İade Prosedürü

3.3.1. Kredi Kartına İade Prosedürü: ALICI'nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Tüketici Sorunları Hakem Heyeti kararları ile tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile tek çekim veya taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:

Müşterimiz ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır. (Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi) bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların müşterimizin kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. Müşterinin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 iade yansıyacak ve müşteri iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

ALICI, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

3.3.2. Kapıda Ödeme ile Havale Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü: Kapıdan ödeme ile havale ödeme seçeneklerinde iade tüketiciden banka hesap bilgileri istenerek, tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale şeklinde yapılacaktır.

3.4. Teslimat Şekli ve Adresi

Teslimat, anlaşmalı kargo şirketlerinden biri aracılığı ile ALICI'nın sipariş formunda belirttiği adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya geri iade edilmesinden dolayı giderler ALICI'ya aittir. Kargo bedeli ürün bedeline dahil değildir. Kargo bedeli sipariş tutarına eklenmekte ve tüketici tarafından ödenmektedir. Kargo bedeline ilişkin olarak yapılan kampanyalar şirketimiz inisiyatifindedir ve bu durumlarda yukarıda belirtilen fiyatlar geçerli değildir.

MADDE 4. GENEL HÜKÜMLER

4.1. ALICI, www.avlon.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürün olan ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

4.2. Sözleşme konusu ürün, yasal on dört günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

4.3. Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

4.4. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

4.5. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nin tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.6. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün üç gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur.

MADDE 5. CAYMA HAKKI

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren on dört gün içinde malı reddederek cayma hakkına sahiptir. SATICI veya Sağlayıcının Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin on ikinci maddesinde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemesi halinde cayma hakkı süresi on dört gündür. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirmesi yeterlidir.

Tüketicinin cayma bildiriminin SATICI'ya yazılı olarak veya sürekli veri taşıcısıyla ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir.

Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin SATICI veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz.

385 Sayılı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. Ancak, KKTC ve yurtdışı gönderilerinde müşterilerimiz siparişlerinde KDV ödemediği için, gümrükte almış olduğu ürünlerin vergilerini ödemekle yükümlüdür. Gümrükten her ne şekilde olursa olsun teslim alınmayan ürünler için müşterilerin cayma hakkı bulunmamaktadır.

Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça tüketici, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz.

a) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmeleri,

b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallara ilişkin sözleşmeler,

c) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler,

ç) Tüketici tarafından ambalajının açılmış olmaması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,

d) Gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler,

e) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler,

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

g) Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için bir haftalık geri iade süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.

İade edilebilmesi için Satın alınan ürüne herhangi bir zarar gelmemesi ve ürünün tekrar satılabilecek durumda olması gerekmektedir.

Müşteri tarafından Cayma hakkının kullanılması durumunda ürün ve ürünün paketinin kontrolü (Start Elektronik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi) tarafından yapılacaktır uygun olup olmadığı satıcı tarafından karara bağlanacaktır. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır. ALICI talep ve şikâyetlerini SATICI'ya yazılı olarak veya sürekli veri taşıcısıyla bildirebilir. (ayrıntılı bilgi için Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine bakınız.) 

MADDE 6. TEMERRÜT HÜKÜMLERİ

Tarafların işbu sözleşmeden kaynaklanan edimlerini yerine getirmemesi durumunda Borçlar Kanunu'nun 106-108. maddesinde yer alan Borçlunun Temerrüdü hükümleri uygulanacaktır. Temerrüt durumlarında, herhangi bir tarafın edimlerini süresi içinde haklı bir sebebi olmaksızın yerine getirmemesi durumunda diğer taraf söz konusu edimin yerine getirilmesi için edimini yerine getirmeyen tarafa yedi günlük süre verecektir. Bu süre zarfında da yerine getirilmemesi durumunda edimini yerine getirmeyen taraf mütemerrit olarak addolunacak ve alacaklı edimin ifasını talep etmek suretiyle malın teslimini ve/veya sözleşmenin feshini ve bedelin iadesini talep etme hakkına sahip olacaktır.

SATICI'nın işbu yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri, ulaşımın kesilmesi, yangın, deprem, salgın hastalıklar, sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içerisinde teslim edemez ise, bu tip durumlarda ALICI, SATICI'nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumunun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar on dört gün içerisinde kendisine ödenir. (kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişlerde ise kredi kartına iade için yukarıdaki prosedür ALICI tarafından kabul edilir.)

MADDE 7. YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR